Gratis bezorgd in Breda en vanaf €75 in NL en BE    •    Snelle verzending    •    Stevige verzendverpakking    •    Wekelijks nieuwe bieren    •    klantenbeoordeling 4,9/5

Klantenservice

Heb je vragen over je bestelling of wil je graag advies? Ik ben bereikbaar via WhatsApp, telefonisch, de chat of via de mail, wat jij het fijnste vindt! Ik doe mijn best zo snel mogelijk te reageren.

Langskomen om een heerlijk biertje of mooie fles wijn uit te zoeken of het afhalen van je online bestelling kun je doen tijdens de onderstaande openingstijden.

Donderdag:  13:00 - 20:00
Vrijdag:  12:00 - 19:00
Zaterdag:  10:00 - 18:00

Veelgestelde vragen

Waar kan ik mijn kortings- of cadeaubon code invullen?

Met welke betalingsmethodes kan ik bij Streken betalen?

Hoe veilig is mijn betaling?

Ik heb geen bevestigingsmail gekregen, wat moet ik doen?

Is er een minimale bestelwaarde?

Waar bezorgt Streken?

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Hoe verpakken jullie mijn bestelling?

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Wat gebeurt er als er niemand thuis is als de bezorger mijn pakket wil afgeven?

Kan ik een pakket op een postbus af laten leveren?

Kan ik mijn bestelling ook retourneren?

Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

Kan ik ook als zakelijke klant een bestelling plaatsen bij Streken?

Is het mogelijk om een factuur te krijgen?